Hoe kan ik zo veel mogelijk mensen en bedrijven zo goed mogelijk helpen met groei in zo weinig mogelijk tijd..

Het beantwoorden van deze vraag is wat ik doe.

En ja. Dat is heel breed en daar kies ik bewust voor. Ik heb gemerkt dat er heel veel bedrijven specialiseren in een bepaald stukje om bedrijven of mensen te helpen met groei.

Ik maak voor elke doelstelling of probleem van bedrijf of persoon een strategie en verzamel de nodige specialisten om deze uit te voeren.

Ik wil het centrale contactpunt zijn voor groei.

Verder op deze pagina de subonderwerpen van groei waar ik kennis, ervaring en affiniteit mee heb.

(Online) marketing

Online marketing is wat mij momenteel het meeste bezig houdt en waar ik mijn brood mee verdien.

Als beginnende ondernemer is marketing het allerbelangrijkste omdat zonder klanten er geen geld binnen komt.

Mijn doelstelling is om volgend jaar Google Partner te zijn en ben al gecertificeerd, de laatste stap is groei in het aantal klanten of de vergroting van de budgetten van mijn huidige klanten.

Proces optimalisatie (vaak door IT)

Mijn opleiding Business IT en Management richtte zich op het optimaliseren van processen. Een goede manier om te groeien is door processen te optimaliseren door deze te automatiseren met IT.

Een voorbeeld proces is incidenten beheer. Een incident kan bijvoorbeeld een computer zijn die stuk is.

Om dit proces te optimaliseren is het handig als er een sjabloon is voor een incident en dat deze met een vooraf bepaald proces wordt opgelost. Door middel van bestaande of op maat gemaakte systemen wordt dit een stuk gemakkelijker.

Analyse

Ontdekken wat beweegredenen zijn van mensen en wat de huidige resultaten zijn geweest van gemaakte inspanningen. Het maken van forecasts als het gaat om marketing.

Strategiebepaling

Het bepalen van een strategie en plan om van de huidige situatie naar de gewenste situatie te gaan.